Top 11 Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Paling Best

Posted on

Kedai aksesori kereta Batu Pahat adalah satu dari banyaknya kedai automotif Johor yang best giler untuk korang kunjungi.

Pemilik kereta pasti tahu bahawa aksesori kereta memainkan peranan penting dalam menjadikan kenderaan lebih praktikal dan menarik.

Bagi anda yang tinggal di Batu Pahat, Johor, pastinya anda sedang mencari kedai aksesori kereta yang terbaik di kawasan tersebut.

Oleh itu, artikel ini akan membawa anda melalui senarai 11 kedai aksesori kereta terbaik di Batu Pahat yang perlu anda ketahui. Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut!

1. Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat International Car Accessories

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat International Car Accessories
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat International Car Acc
AlamatJalan Mohd Salleh, Kampung Sateh, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/Pqk36JtXkK9BqpnM7
Jam BukaIsnin – Sabtu (10.00 am – 7.00 pm)
Telefon012-788 0900
FacebookInternational Car Accessory
Review Google : 4.6 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

this is my always go to to find car accessories
you don’t have to find items in shopee
this place offer good price with excellent service
highly recommended

Muhamad Ilyas Rahman ⭐⭐⭐⭐⭐

I bought an car Android unit but found it incompatible with my iPhone. I returned my unit to upgrade to one with CarPlay without any hassle. Thumbs up for great service.

gunnerz ⭐⭐⭐⭐⭐

Very well established car accessories shop in Batu Pahat has been in business for more than 20 years.

Fitri Aj ⭐⭐⭐⭐⭐

2. Rich Car Accessories & Tinted Specialist 隔热膜&汽车音响装饰

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Rich Car Accessories & Tinted Specialist 隔热膜&汽车音响装饰
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Rich Car Acc
AlamatMY Johor, 20, Jln Flora Utama 5, Taman Flora Utama, 83000 Batu Pahat, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/GkqL8MpMNyErzwtd8
Jam BukaSelasa – Ahad (11.00 am – 7.00 pm)
Telefon011-3596 4565
FacebookRich Car Us Tint specialist
Review Google : 4.8 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

TINTED usa
bagas .
bos orang bagas murah murah harga

Ng Mi ⭐⭐⭐⭐⭐

Harga boleh lebih kurang , seller terbaik untuk suggest tinted jenis apa

Muhamad Hafizi ⭐⭐⭐⭐⭐

Good service👍🏻

Mahadir Abdullah ⭐⭐⭐⭐⭐

3. Ah Ken Car Accessories

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Ah Ken Car Accessories
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Ah Ken Car Acc
Alamat103, Jln Kluang, Taman Limpoon, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/FaPzRq9Vy4HWRJWQ9
Jam BukaIsnin – Ahad (10.00 am – 7.00 pm)
Telefon010-708 6009
FacebookAh Ken car accessories & tinted service centre
Review Google : 4.7 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Nice service and good enviroment. value for money !👍

meiyin lim ⭐⭐⭐⭐⭐

1st time pasang tinted,rezeki dapat kedai yg sgt2 bagus,layanan pn baikk👍👍tmpt menunggu pn selesa..semoga terus majuuu👍👍👍

sumayyah lele ⭐⭐⭐⭐⭐

Servis pemasangan kemas dan rapi

Muhd Nur Rahim ⭐⭐⭐⭐⭐

4. Ah Yew Spare Parts Sdn. Bhd.

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Ah Yew Spare Parts Sdn. Bhd
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Ah Yew Spare Parts
Alamat34, Jln Bintang, Taman Koperasi Bahagia, 83000 Batu Pahat, Johor
Mapshttps://goo.gl/maps/Cjs7ptZzj1krmYx5A
Jam BukaIsnin – Sabtu (9.00 am – 6.00 pm)
Ahad (10.00 am – 2.00 pm)
Telefon07-434 0694
FacebookAh Yew Spare Parts Sdn. Bhd.
Review Google : 4.4 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Lai² murah²

Kair Buhsaie ⭐⭐⭐⭐⭐

Semua sparepart ada

Mohd rahmat Rahmat ⭐⭐⭐⭐⭐

Speapart Legend Batu Pahat😜

CUSTOM AUTOFABRICATION GARAGE ABOIGARAGE INOVASION ⭐⭐⭐⭐⭐

5. Norman Tinted

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Norman Tinted
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Norman Tinted
Alamat40, Jalan Dedaru, Taman Nira, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/mGpaxDp1YaRqPkuE6
Jam BukaSabtu – Khamis (9.30 am – 6.00 pm)
Telefon012-789 2156
FacebookNorman Tint Pura Kencana
Review Google : 4.6 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Sangat-sangat berbaloi & disarankan pilih kedai Norman Tinted ni..service yang cemerlang, mesra pelanggan, penerangan produk yang terbaik..anda akan rasa berbaloi & puas hati dengan sen yang anda laburkan..nak pasang tinted boleh tanya tanpa segan silu walaupun soalan newbies..aih! 10 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Muhamad Azizi Zaini ⭐⭐⭐⭐⭐

Kereta Exora isteri yg guna, tinte berjaya kurangkan panas, sebelum ini setereng panas sangat, kini blh pegang dan drive terus. Penjelasan ttg tinted pun ok
Puas hati.

Idris Majid ⭐⭐⭐⭐⭐

Terbaik baru pakai 2 minggu kereta sejuk je bila masuk. Luar gelap dalam cerah macam USA film. 🤣

Muhamad Amirul Azri Bin Anuar ⭐⭐⭐⭐⭐

6. K Two Professional Tint Centre 防爆隔热膜

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat K Two Professional Tint Centre 防爆隔热膜
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat K Two Professional Tint Centre
Alamat43-2, Jalan Sultanah, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/2UqaAN23yWY4yMoQA
Jam BukaIsnin – Sabtu (10.00 am – 7.00 pm)
Telefon012-740 1234
Review Google : 4.9 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Nice Service 👍🏻 first-class quality

lye shiau pay ⭐⭐⭐⭐⭐

Pleasant experiences with K Two. Very professional and helpful to my request. Highly recommended for their services.

izzan ⭐⭐⭐⭐⭐

GOOD SERVICE.
NICE Product

Ho Paul ⭐⭐⭐⭐⭐

7. Hong Chiang Sdn Bhd

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Hong Chiang Sdn Bhd
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Hong Chiang
AlamatJalan Tanjong Laboh, Taman Mewah, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/zuzcrsLQCZ5YhyS1A
Jam BukaIsnin – Sabtu (9.30 am – 6.30 pm)
Telefon07-433 9898
FacebookHong Chiang Sdn Bhd
Review Google : 4.3 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

alots spare parts for import car

Ewan Zulkarnain ⭐⭐⭐⭐⭐

Ok

Ridzuan Wan ⭐⭐⭐⭐⭐

sangat bagus.
很好。

Andy Teo ⭐⭐⭐⭐⭐

8. Seng Car Accessories & Tint House

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Seng Car Accessories & Tint House
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat Seng Car Acc & Tint House
AlamatNo198, Jalan Abu Bakar, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/NJfbLJfjCMXvgHsp8
Jam BukaIsnin – Sabtu (9.30 am – 7.00 pm)
Telefon+6017-710 2229
Facebook
Review Google : 5.0 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Very friendly staff and professional job. The shop located in front of Xian Leng. Went here to tint my windows. The price is affordable with quality tinted.

Mohd Faisal Hushim ⭐⭐⭐⭐⭐

Went there to change my car rear lamp.The staff is friendly and willing to help you.They even double check to see if its working and clean up my car after working.Great boss and worker!

Wei yang Wee ⭐⭐⭐⭐⭐

Very professional. Tauke and staff are very friendly. Price very reasonable. Will definitely come again. Keep up the good work

Mutalib MD ⭐⭐⭐⭐⭐

9. TKM Car Accessories

Kedai Spare Part Kereta Batu Pahat TKM Car Acc
Kedai Spare Part Kereta Batu Pahat TKM Car Acc
AlamatKampung Petani, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/U8aFnybzWxJ1ZKu88
Jam BukaIsnin – Sabtu (10.00 am – 7.00 pm)
Telefon017-387 8478
FacebookTKM Car Accessories
Review Google : 4.6 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Pemilik kedai ini sangat baik, dan dia sangat jujur dalam perniagaannya. Dia akan memperkenalkan setiap produk kepada anda secara terperinci, dan jika anda tidak faham, dia akan mencubanya untuk anda. Dia tidak akan menjual produk seperti orang lain. Kedai. Sekiranya sesuai dengannya, dia akan memberitahu anda alasannya secara langsung. Jika anda membeli sesuatu sendiri dan memasangnya untuknya, gajinya juga sangat dekat dengan orang ramai, dan dia tidak akan meminta harga sewenang-wenangnya.

Eng Teck Tan ⭐⭐⭐⭐⭐

Bagus
不错

HO BANANA ⭐⭐⭐⭐⭐

Terbaikk

yanken lim ⭐⭐⭐⭐⭐

10. Cosplus Accessories

Kedai Accessories Kereta Batu Pahat Cosplus Accessories
Kedai Accessories Kereta Batu Pahat Cosplus Acc
AlamatNo. 120, Jalan Chengal, Taman Makmur, 83000 Batu Pahat, Johor
Mapshttps://goo.gl/maps/yXfZ2nbCz8EhQCKW6
Jam BukaIsnin – Ahad (10.00 am – 6.00 pm)
Telefon012-709 5932
Review Google : 4.9 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Very nice place and many variants of accessories here.

Jay Ng ⭐⭐⭐⭐⭐

The service is quick, the price is reasonable and they open on Sunday.

Suhaili A Jalil ⭐⭐⭐⭐⭐

Juruteknik memberikan perkhidmatan yang baik pada harga yang berpatutan.
技术人员服务好,价钱公道。

Alex Sia ⭐⭐⭐⭐⭐

11. VS Car Accessories Centre

Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat VS Car Accessories Centre
Kedai Aksesori Kereta Batu Pahat VS Car Accessories Centre
Alamat20, Jalan Mengkudu, Taman Makmur, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
Mapshttps://goo.gl/maps/KfxhU3usKWTt5NBd9
Jam BukaIsnin – Sabtu (9.30 am – 6.00 pm)
Telefon07-438 8600
FacebookVs Car Accessories Centre
Review Google : 4.8 ⭐⭐⭐⭐

Ulasan:

Very efficient and reasonable price

Joycelyn Te ⭐⭐⭐⭐⭐

Good experience and consider reasonable price

Kf Yap ⭐⭐⭐⭐⭐

Excellent service

Joreen Cheng ⭐⭐⭐⭐⭐

Sekianlah senarai 11 kedai aksesori kereta Batu Pahat terbaik yang perlu anda ketahui.

Kami harap artikel ini memberikan manfaat kepada anda dalam mencari aksesori kereta yang sesuai dengan citarasa anda. Jangan lupa untuk membuat pilihan yang bijak dan selamat memodifikasi kereta anda!

Gravatar Image
Saya menyediakan maklumat terkini mengenai dunia mobil, termasuk ulasan, kajian, berita, dan banyak lagi. Saya juga menyediakan panduan yang berkaitan dengan pembelian, pemilikan, dan penjagaan mobil, serta petua yang berguna untuk membantu anda menikmati alam perkilangan automotif. Saya memberi anda asas yang diperlukan untuk membuat pilihan yang bijak dan tepat untuk memenuhi keperluan anda.

Leave a Reply